hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان >  67 فقره سند مالکیت اراضی به کشاورزان شهرستان گنبدکاووس واگذار شد

 67 فقره سند مالکیت اراضی به کشاورزان شهرستان گنبدکاووس واگذار شد

 67 فقره سند مالکیت اراضی کشاورزی با حضور مدیرکل ثبت استان و مسئولان شهرستانی در مسجد روستای امید آباد از توابع شهرستان گنبدکاووس به مالکین تحویل گردید. 

 
رضائیان اخذ سند مالکیت تکبرگی برای اراضی کشاورزی را از آن جهت حائز اهمیت دانست که باعث هویت بخشی به املاک مالکین شده و با کاهش اختلافات ملکی بهداشت قضائی بهبود خواهد یافت مدیرکل ثبت استان با بیان  چگونگی دریافت سند مالکیت برای املاک و خصوصا اراضی کشاورزی از مردم خواست در این خصوص اقدام نمایند. 
 
مدیرکل ثبت استان گفت: در راستای صدور اسناد مالکیت برای اراضی کشاورزی ضمن عقد تفاهم نامه با سازمان جهاد کشاورزی با شرکت های پیمانکار قرارداد منعقد گردیده تا صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی تسهیل و هزینه نقشه برداری برای کشاورزان رایگان شود. 
 
رضائیان افزود بنا داریم با همکاری جهاد کشاورزی و تلاش همکاران ثبتی تا پایان سال 80 درصد اراضی کشاورزی دارای سند مالکیت تکبرگی شوند و با توجه به گستردگی و اهمیت طرح نیاز به همکاری دستگاه ها و مسئولین استانی اعم از فرمانداران، بخشداران و دهیاران است که سازمان ثبت را در این موضوع یاری کنند. 
 
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اظهار داشت 30 درصد از اراضی کشاورزی استان حدنگاری و سند مالکیت تکبرگی برای آن صادر گردیده و از حدود 162 هزار هکتار اراضی کشاورزی شهرستان گنبدکاووس برای 56 درصد آن سند مالکیت تکبرگ صادر گردیده است. 
 
در این مراسم اسناد مالکیت صادره اراضی کشاورزی روستای امیدآباد به مالکین تحویل داده شد. 
 
گفتی است  طی قراردادی منعقده اداره کل ثبت اسناد و املاک استان گلستان  با شرکت های پیمانکار،عملیات نقشه برداری و تشکیل پرونده به منظور دریافت سند مالکیت برای کشاورزان به صورت رایگان است. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد